As always, thank you everyone for leaving comments. I'm sorry I'm too busy at the moment to make a reply to each individual comment. But I hope you enjoy the time browsing through my blog!

Monday, 10 December 2012

(updated) Do You Have A Grudge?


An interactive flash promoting the horror flick "The Grudge (US version)"
Are you courageous enough to play it through?

***************************
2012

Just fixed the link. Enjoy!
 

33 comments:

neosunnyb4u said...

hehe i dont have a grudge against anyone everyone is cool with me

SAYA said...

The thing is people who have grudge towards something or someone tend to extend that grudge to things/people other than their initial target of hatred - I mean if a girl had a very bad experience with a man she is likely to end up hating the whole male species. This is what happens with the ghosts in this film, I suppose. Hatred towards one person turns into the hatred towards the whole human-beings!

neosunnyb4u said...

yeah i agree its like karma, you do something bad or think bad thoughts about someone it will come back and haunt you.

hey saya i just wanna ask erm how can i get in touch with you its just that i love your voice alot and yeah i think your great and i love your blog

SAYA said...
This comment has been removed by the author.
SAYA said...

Thank you sunny what a nice thing to say!

Yes of course we could be friends.

Maybe I can send you email.

neosunnyb4u said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

I bear grudges, but that's just me. I don't think I'll end up like the ghost Kayako. Sarah Michelle Gellar rocks, though! :)

ComatoseDreamer said...

It scared me. Just what I came here for :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Oji said...

woah....i really liked your site saya!!btw, do you have a facebook account?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
2218 said...

Waaaahh! I didn't click on it because The Grudge/JuOn scares the crap out of me. /baw

Yoku said...

I played it through.At the begging I was freaked out, but I forced myself to keep going...And After i braved myself, it wasn't that scary.

Levy said...

Never gonna play this vid. I saw all 3 Grudge films and although the last one was rather funny (Maybe because it's rather hilarious when a japanese ghost does globetrotting and ends up in a run down apartment on the other side of the world) they still haunt me. But anyways. I haven't had the chance to watch the japanese originals since i don't speak japanese and it's rather hard to find them in english. But i'll try^^

escort palma said...

This will not have effect as a matter of fact, that's what I suppose.

Cookie-chan said...

is this link still working? cause it takes me to a site for movies... i really wanna try this! you're awesome, Saya!!

Cookie-chan said...

(sorry if my comment got posted twice, i don't know how to use this comment thing well)

SAYA said...

@Cookie-chan: Thank you sweetie, for letting me know. I updated the link. Now you can enjoy it to your heart's content! :)
And I'm sorry for the comlicated way of posting comments.

♡Princess Pon♡ said...

I haven't seen any of the Grudge films yet :( but the game is entertaining (so far...)

Hikage said...

What's with all the spam all of a sudden? D:

And I'm not courageous enough to try this game! I'm a pussy!!

ryuu said...

has anyone finished all the goals in this game? i think i was almost at the end but the grudge girl got me in the bathroom i was supposed to get medicine for the mother but when i went to the bathroom the grudge girl appeared and killed me.

i put my volume down to 50% because i'm scared.

Diogo said...

I watched the Japanese version of The Grudge some time ago, Ju-on, and I thought it was a good movie. Unlike Ringu, it didn't scare me at all (Kayako doesn't look as menacing and evil as Sadako), but I enjoyed watching the plot develop. XD

On an unrelated note, are you feeling any better, Saya?

♡Princess Pon♡ said...

Oh if the grudge girl gets you does that mean you lose? lol
I can't find the Mother, just a bunch of grudge ghosts and a dying phone (>_>) this game is a little confusing lol.

I agree- what's with all the spam?
Not cool! Spam belongs in a can!
(lame joke)

SAYA said...

@Hikage: I was afraid to play the game at first too, dear!
The spams are from years before. They sprouted up while I was away.

@ryuu: I think there isn't really a proper end to this game, as far as I know.

@Diogo: oh, brave man! I still haven't watched the Japanese version of The Grudge lol. Apparently there are original Grudge I&II released only on video tapes. So in effect the movies are the remakes of these video versions. I want to watch them if I ever get a chance..

Thank you for your kind words, Diogo. I'm getting there! How are you yourself? Are you on holiday now? Hope you're having a great time! :)

@Princess Pon:spam belongs in a can? That's the best joke I've heard in a while, dear lol! You are a brave girl dear, to have played through the game! I think this game was made just to advertise the film, so there isn't a clear ending to it.

ryuu said...

@Princess Pon & SAYA - oh now i get it.^^ spam is delicious hahaha..^^

♡Princess Pon♡ said...

(。o☯ ω ☯o。)~♥ r-really? Thank you Saya! Maybe I should become a comedian in the underworld... I think some of these ghouls and demons need to lighten up.
I wonder if they'll make a full game?
To be honest I've never played any horror games but now this has peaked more interest in them.
I think you are the brave one! To run such a wonderful blog as this ♥ d(oゝ∀◕o✿)

Diogo said...

I'm glad to hear that! I'm hoping you'll be healthy for a long time to come now. As for me, I'm doing alright, and I'm officially on holiday now. XD It's a bit weird to think I won't have anything to do until February, considering I spent the whole semester studying hard.

I'll be in Japan for a week in January, from the 3rd to the 10th, so I'm looking forward to that.

SAYA said...

@Princess: You're cute :D

@Diogo: Gosh you're gonna be in Japan? Wonderful! If you like high places, go visit the Sky Tree!
I'm sorry I'm not gonna be there! XD

tracy said...

i played this once when i was 9 years old and i wasnt scared..but now im scared

lindsey arrington said...

than you so much for putting this on here. i love being scared and that is why i came to this website :)